Výcvik motivačních rozhovorů I., II., III. (48 hodin) s lektorkou Martinou Krištofovou Sobihardovou


Cena kurzu pro zájemce, kteří nespadají do žádné z uvedených cílových skupin dle akreditace, bude při fakturaci navýšena o 21% sazbu DPH.

Tento výcvik zahrnuje 3 dvoudenní kurzy, které odpovídají kurzům: Motivační rozhovory I. (základní dovednosti), Motivační rozhovory II. (Principy motivačních rozhovorů a Motivační rozhovory III. (Trénink dovedností, kazuistický seminář). Propojení do jednoho uceleného výcviku umožní lepší navázání vztahů mezi jednotlivými účastníky a lektorkou a mezi účastníky navzájem. Jednotlivá setkání na sebe budou navazovat a již od začátku budou fungovat na principu sebezkušenosti účastníků.

Přihlášku posíláte pouze jednou a tím potvrzujete svou účast na všech třech termínech. A to:

  • 23. – 24. 4. 2026
  • 24. – 25. 9. 2026
  • 19. – 20. 11. 2026

Platbu je možné rozdělit do dvou splátek.

Cílem vzdělávacího programu je získání teoretických a praktických technik a dovedností zaměřených na metodu motivačních rozhovorů a jejich základní koncepty založené na zkušenostech irských adiktologických odborníků Johna Lundberga a Thomase Larkina. Jde o předávání informací o tom, jak správně navázat a udržet kontakt s klientem v rámci poradenského procesu navyšováním jeho vnitřní motivace, vycházející z jeho osobních cílů, potřeb a hodnot. Zprostředkovává frekventantům základní komunikační, verbální i neverbální dovednosti nutné k aplikaci metody motivačních rozhovorů. Vede frekventanta k navýšení sebenáhledu v případové práci, učí ho vést rozhovor vědomě, učí ho rozumět právě aplikované intervenci, vlastním tendencím i předsudkům. Kurz pracuje s termíny jako profesní vztah, hranice rolí, bezpečné nastavení vztahu s klientem, práce s odporem.

Účastníci kurzu posílí svoje odborné kompetence ve vztahu ke klientovi zvyšováním důvěry klienta ve vlastní schopnosti, aktivizací a využití možností k dosažení stanovených cílů vedoucích k pozitivní změně chování klienta. Při osvojování technik motivačních rozhovorů převládají metody nácviku technik, poté následuje diskuze s účastníky. Využitelné pro práci s klientem v terénních programech, nízkoprahových, poradenských, výchovných či léčebných zařízeních pro děti, mládež, dospělé, popř. jiných specifických službách, ze kterých klienti odchází v důsledku nedostatečné motivace.

 

O lektorce a kurzu Motivační rozhovory účastníci napsali:

„Skvělá atmosféra, úžasný přístup lektorky.“

„Všechny informace byly pro mě poučné, obohacující a inspirativní.“

„Bylo to skvělé a moc přínosné jak do osobního tak pracovního života.“

„Skvělé prostředí, přijímající atmosféra, velmi dobrá lektorka – odborně i lidsky.“

„Super lektorka, super přednes, autenticita, vtažení do tématu.“

 

 



 



    Registrace

    Základní údaje

    Osobní údaje

    Fakturační údaje

    OrganizacíSoukromě

     

    Po odeslání přihlášky obdržíte e-mailem automaticky generované potvrzení o přijetí Vaší přihlášky.

     

    AnoNe