Práce s agresí klienta


Cena kurzu pro zájemce, kteří nespadají do žádné z uvedených cílových skupin dle akreditace, bude při fakturaci navýšena o 21% sazbu DPH.

Kurz je akreditován pod názvem Úvod do problematiky práce s agresí klienta

Kurz je zaměřen především na získání základních teoretických východisek a informací týkajících se situací spojených s různě projevovanou agresí u klientů sociálních služeb. Kurz nabídne účastníkům možnosti jak agresi předcházet a jak zvládat a řešit situace, kdy dochází k různým formám verbální i neverbální agrese. Prostor bude i pro nácvik praktických intervencí při zvládání agrese klienta s ohledem zachování respektu a důstojnosti klienta.

Osnova kurzu:

  • Úvod do problematiky. Teorie – definice agrese. Agresivita, management agrese, deprivace, frustrace, manipulace, asertivita, stupně a fáze agrese. 
  • Verbální komunikace a projevy agrese. Konstruktivní a destruktivní komunikace, pozitivní a negativní pohled. Mantinely bezpečných a rizikových způsobů vedení komunikace.
  • Neverbální komunikace a projevy agrese. Mimoslovní signalizace agresivity. Řeč těla jako signalizace eskalace napětí. Rozpoznání jednotlivých signálů agresivity.
  • Nácvik praktických dovedností, zvládání různých situací. Závěr, zpětná vazba, zhodnocení.

Účastníci o kurzu napsali:

  • Naučila jsem se postup při eskalaci konfliktu, povzbuzení k sebeobraně, prevenci i aktivní řešení konkrétních situací, porozumění mechanizmům krizových situací.
  • Naučil jsem se postup, jak zvládnout s grácií hrozící útok, jak chránit hlavu, únik z nebezpečné situace. 
  • Dokonalé! Neusnout na vavřínech a udržet si kvalitu školení.
  • Kurz splnil mé očekávání. Jsem velmi spokojena. Určitě využiji při své práci – ale snad to nebudu potřebovat. Těšil mě zájem lektora.